25-årsfest!

Ååh, hade ju så himla roligt igår. Trevligt folk, god mat, bra ös, fina hattar. Hattar, tänker ni och höjer ett ögonbryn. Hattar, svarar jag, och kan berätta att det efter ett tag blev disco i källaren, där en hatt på huvudet var det enda kravet på att få vara med. Alla lät sig kläs i olika huvudbonader, den ena större och fulare än den andra. Synd att Peter bara fyller 25 en gång! Har roliga bilder som ska ut på bloggen och in i Åströmsbladet.

Åströmsbladet, ja. Jag har ju glömt berätta om mitt senaste projekt. Jag har startat en tidning som går under det passande namnet Åströmsbladet. I detta mästerverk tas de senaste händelserna i familjen upp. Igår raggade jag upp två frilansare, vid namn Ebba och Louise, som tillsammans med mig ska göra ett street style reportage i Barcelona. Har en känsla av att vi kommer ha galet kul.


Bjuder mina kära bloggläsare på en sneak peak på det första numret av Åströmsbladet - tidningen för dig som heter Åström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0