27 feb - Palolem beach, Goa

Aaah, jag sitter har och forsoker fa in lite bilder, men det vill inte fungera. Jag som tog med mig minneskortet och allt. Jaja, ni ska fa se, jag lovar!

Idag har jag borjat dagen med en springtur langs stranden. Efter det ett svalkande dopp i havet och sedan en laaang och god frukost.

Igar var jag och Lisa pa ett yogapass pa morgonen och efter det unnade vi oss en timmes massage. Valdigt skont. Pa kvallen hangde vi  i sofforna pa hotellets restaurang, tillsammans med tva engelsman som spelade gitarr och sjong. Det var mysigt.

Ar det nagon som har sett Gordon Ramsays program om Indien? Den delen da han ar i sodra delen av landet? Hur som helst, i det avsnittet far han smaka sprit som indierna hamtar fran kokosnotter. Det ar sa ackligt, och man far se att han spyr. Den spriten fick vi smaka igar. Om ni far chansen, lukta inte pa moget innan ni smakar det. Det luktar varre an moglig strumpa, men smakar en aning battre. Absolut inte gott, men ingen av oss spydde. Ar vi mer taliga an Ramsay, tro?

Idag pa stranden kom en kille fram till oss med en kamera i handen och sa att han hade gjort en undersokning om oss. Han hade studerat oss i tio minuter och tagit bild varje gang en tiggare eller forsaljare kom forbi och bad om pengar. Gissa hur manga bilder han hade? Ungefar 13 st... Pa tio minuter!

Nu har jag fatt jattemanga blasor pa huden. Sma minibubblor liksom. Man kan tydligen fa for mycket sol, sa nu ska jag halla mig i skuggan nagra dagar.

Ha det gott



Far fortsatta med googlandet. Hittade en bild har, som visar utsikten vi hade nar vi gjorde yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0