Crazy intersection

Jag kommer ihåg när jag var liten, och de vuxna klagade på alla moppekillar som i Hällevik brände förbi överallt i alldeles för hög hastighet. Jag hittade ett klipp på youtube som kanske överträffar Hälleviks alla mopedister en aning...



Frågan är var det här klippet är ifrån. Någon gissade på Kina eller Indien i kommentarsfältet på youtube. En annan var stensäker på att detta är i Vietnam. Det sistnämda kan jag faktiskt tänka mig, för såhär såg det ut i Ho Chi Minh City. Galet!

Kommentarer
Postat av: fandango - foto och annat trams

Holy monkey haha! Undrar hur många olyckor som sker där egentligen!

2011-01-24 @ 20:29:13
URL: http://fandango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0