1 mars - Palolem beach, Goa

Hej

Idag har solen varit framme, som alla dagar an sa lange har i Goa. Vi har varit ute pa paddeltur idag. Hyrde kanoter och paddlade ivag till en ode del av Palolem. Valdigt fint! Tyvarr hade vi inte kamera med oss, men jag och systemkameran far ta oss en tur dit, kan bli valdigt fina bilder har jag pa kann.

Efter paddelturen lag vi och laste i skuggan. Sedan gick jag och letade upp en frisor som kunde klippa nagra centimeter pa mina slitna toppar. Frisoren samlade mitt har till en hastsvans och klippte av, men det blev bra! Femton kronor fick jag betala for det. Nu ar jag vralhangrig. Den exotiska frukten vi at idag pa stranden mattar inte langre. Ja, jag skrev det bara for att fresta er. Exotisk frukt pa stranden, det ar fint det.

Nu borjar jag bli brun:

- Oj, vad brun du ar!
- Tack, jag har haft turen pa min sida.
- Jasa?
- Ja, jag arvde min mammas pigment. Hon blir svart, pappa blir rod.
- Soft.

Det far avslute detta inlagget, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0