6 mars - Anjuna beach, Goa

Hej pa er!

Nu sitter vi alla pa olika internetcafen har i Anjuna. Vi kom hit med buss i forrgar, och det var galet. Jag kommer fran och med nu tycka att bussresan Tyringe - Hassleholm ar rena lyxen. Det var dock kul, allt gick bra. Lite trangt var det dock. Man var glad om man fick en plats dar man slapp andas in den luft nagon precis andades ut.

Vi kom fram till Anjuna pa kvallen, och hade da redan ett hus fixat. Ett hus dar jag, Johanna, Lisa, Nadav och Anna bor. Det ar fint, bortsett fran rattorna som springer i taket och myrorna som kryper i led genom vardagsrummet. Pa tal om rattor - idag hangde vi pa stranden i en restaurang som bestar av tradkojor. Plotsligt reste Johanna sig upp och jag horde ett skrik - dar sprang tva stora rattor mellan oss. Genast borjade alla klattra pa varandra och skrika hogt.

Igar var det nattmarknad i Anjuna. Innan vi drog dit hade vi lite forfest hemma pa var altan tillsammans med ett gang svenskar som vi hangt med innan. Nattmarknaden var galen. Massor med grejer fran hela varlden, massor med mat, dricka och - det basta - tranceparty. Kul!

Idag ar sista kvallen i Anjuna, imorgon drar vi vidare till Arambol beach. Och nu ar det bara en vecka kvar till jag aker hem. Sorgligt.

Grattis mormor i efterskott. Puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0