Delhi

Var ska jag börja? Har så himla många bilder och vill visa dem alla på en gång. Det går ju givetvis inte, därför tänkte jag börja där resan började - i Delhi.


Utsikten från vårt rum


I stadsdelen Paharanj


På restaurang med vår nyfunna vän Boo, som hittade oss på flygplatsen.


En indier som säljer popcorn på gatan


Lisa får en hennatatuering vid India gate


India gate


Johanna, Lisa och vår roliga guide Bappu vid India gate



Vi tre vid Qutub Minar


Lotustemplet


En affär där det säljs sidenlakan


Jag är glad på mysig taktoppsrestaurang i Delhi


Vi besökte ett stort tempel och fick ha orangea hucklen på huvudet eftersom vi är turister


Utsikt över Paharanj på morgonen från restaurang




Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder Sofia!!!!

Hoppas ni har haft det bra. När åker du till Tyskland?? Du är ju inte hemma något!! Busiga jänta. Jag läste i min studentmössa för någon vecka sen.. Gamla goda tider.. Jag hoppas ni hade Fukking Waaam i Indien!

2011-03-16 @ 21:22:02
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0