Gilla läget

Allting har fått en plötslig vändning. Jag vet inte riktigt vad som händer längre, mer än att jag vill bli kvitt alla problem som återstår efter Indienresan. Var jag hamnar i vår känns inte längre lika viktigt. Blir det inte Hamburg ser jag istället fram emot en resa till Freiburg med underbara Freiburgvänner som jag saknat. Jag ser fram emot en tjejweekend i Barcelona med en syster som jag saknar mer och mer för varje dag som går. Jag ser också fram emot en liten miniresa med min pojkvän till en än så länge okänd destination.

Dessutom är det ju valborg i Lund och siesta i Hässleholm som man bara inte får missa. Kanske kan jag pricka in några dagar i Paris hos en viss Josefine, som också är saknad? Det här blir bra ändå, bara jag gillar läget.

Puss på er!

Glad tjej som njuter av läget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0