Hamburg

Jag har redan skrivit, i ett tidigare inlägg, att jag ska flytta till Hamburg om sisådär en vecka. Jag har också skrivit att jag ska dit för att jobba. Ungefär där tog det stopp på information från min sida, därför tänkte jag skriva lite mer om det nu.

På fredag flyttar jag alltså ner till Hamburg för att bo där i ungefär två månader. Jag ska ta hand om två små pojkar, och följa med deras föräldrar när de har spelningar runt om i Tyskland. De är nämligen musiker. Jag tycker att detta ska bli spännande, och ser fram emot att få spendera lite tid i Tyskland igen. Förälskade mig nämligen i det landet när jag bodde i Freiburg.

Självklart kommer jag att rapportera läget även från Hamburg.

Nyinflyttad tjej i Freiburg, 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0