Projekt Ghana 2012

Jag i natt efter min sista jobbdag:
-      Imorgon när jag är ledig från jobbet ska jag äntligen provpacka min packning.
Felicia tar mig tillbaka till verkligheten:
-      Sofia, imorgon hinner du inte provpacka. Du måste packa på riktigt.
 
Jag och Felicia åker alltså om några timmar till Ghana på Afrikas västkust, där vi under en månad ska hjälpa till på barnhemmet Shalom Orphanage som en ung tjej från Sverige startat upp alldeles själv. Jag rekommenderar starkt ett besök på www.susannaighana.se, där du dels kan följa hennes arbete från början fram till nu, dels se var jag och Felicia kommer att spendera nästkommande fyra veckor.

Jag kan inte förstå, vi åker ikväll. Dags att damma av en gammal resekamrat som inte blivit uppdaterad på ett tag. Välkommen tillbaka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0